Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Εξιτήριο για την Κατερίνα και το μωρό!


Μπορεί να πλέει σε πελάγη ευτυχίας κρατώντας στην αγκαλιά της την πριγκίπισσά της, ωστόσο – απ’ότι φαίνεται – την πνίγει το παράπονο για όσα απρόοπτα συνέβησαν στα επαγγελματικά της. Ο λόγος για την Κατερίνα Καραβάτου, που προειδοποιεί ότι πολύ σύντομα θα δώσει τη δική της απάντηση!


Με ανάμικτα συναισθήματα βγήκε η παρουσιάστρια από το μαιευτήριο. Η ξανθιά παρουσιάστρια, που πριν από λίγες ημέρες έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι, κατά την έξοδο της από το μαιευτήριο δεν έκρυψε την ενόχλησή της, μιλώντας στους δημοσιογράφους σχετικά με το κόψιμο της εκπομπής της "Κους-Κους". «Θα μιλήσουμε γι'αυτό, αλλά όχι τώρα. Φυσικά και με αφορά και έχω ήδη άποψη επί του θέματος, αλλά όχι αυτή τη στιγμή. Θα γίνει σύντομα, σας βεβαιώνω» δήλωσε η παρουσιάστρια.

«Αυτό το διάστημα είμαι σε μια κατάσταση διαφορετική, σε μια άλλη φάση, πώς να το πω... Τώρα μόλις γεννήσα το μωρό μου και εκείνο που προέχει είναι να πάμε σπίτι και να αρχίσουμε τη νέα μας ζωή. Αυτό που με ρωτάτε είναι πολύ σοβαρό και θα πω ότι έχω να πω όταν έρθει η κατάλληλη ώρα. Το νεογγένητο μωρό μου είναι η πιο σημαντική έγνοια για μένα τώρα και όλα τα άλλα έπονται. Νιώθω υπέροχα γι'αυτό που μου συμβαίνει εδώ και πέντε ημέρες και ευελπιστώ ότι όλα τα πράγματα θα μπουν με κάποιο τρόπο στη θέση τους 100%».





Πηγή startv.gr
 
 
LINA!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου