Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Γιάννης Σπαλιάρας: «Θέλω να γίνω πατέρας αλλά δεν είμαι υπέρ του γάμου»


Ο Γιάννης Σπαλιάρας ερωτεύτηκε και δεν διστάζει να το παραδεχτεί. Μιλώντας για τη νέα του αγαπημένη, αποκαλύπτει πως είναι ένας δεσμός εξ΄αποστάσεως:


«Είναι εκτός του χώρου της showbiz. Η σχέση μας βρίσκεται σε αρχική φάση, αλλά μας χωρίζει απόσταση καθώς εκείνη ζει και εργάζεται εκτός Αθηνών. Αυτό που με κέρδισε είναι ότι ήταν άτομο αληθινό και αυθόρμητο. Σίγουρα και η εμφάνιση παίζει ρόλο», κατέληξε.

Σε συνέντευξη του στο περιοδικό «ΟΚ», ο 36χρονος ηθοποιός-μοντέλο, εξέφρασε την επιθυμία του κάποια στιγμή να γίνει πατέρας:

«Σε αυτά τα πράγματα dεν υπάρχει πλάνο, ούτε προγραμματίζονται. Θέλω να γίνω πατέρας αλλά δεν είμαι υπέρ του γάμου. Ίσως γνωρίσω τη γυναίκα που θα με κάνει να θελήσω να την παντρευτώ. Μόνο η κατάλληλη γυναίκα σε κάνει ν΄αλλάξεις τρόπο ζωής».



Μεγάλη του λατρεία η γυμναστική, στην οποία οφείλει το καλογυμνασμένο του σώμα:


«Ακόμη κι όταν δεν έχω φωτογράφιση ή είμαι σε διακοπές, πάντα γυμνάζομαι. Έχω εθιστεί. Δεν είναι μόνο η εικόνα που επηρεάζεται, αλλά και η διάθεση».

Παραδέχεται μάλιστα πως «δεν έχω αισθανθεί ποτέ ανασφάλεια για την εικόνα μου. Το γεγονός ότι βρίσκομαι από 19 ετών στο μόντελινγκ, και μάλιστα με επιτυχία, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην αυτοπεποίθηση μου».


Όσο για το αν κάποια στιγμή τον δούμε στην τηλεόραση; Δεν το αποκλείει αλλά ξεκαθαρίζει ότι «δεν με ενδιαφέρει να κάνω κάτι, απλά για να είμαι στην τηλεόραση. Ψάχνω αυτό που θα με εκφράζει. Ακόμη και οικονομικό πρόβλημα να είχα, αυτό πάλι δεν θα ήταν το ζητούμενο μου. Ήδη έχω αρνηθεί πολλές προτάσεις».



Υ.Γ  κορίτσια κάντε την καρδιά σας πέτρα γιατί πάει και ο Γιαννάκης!! Άλλη είναι η τυχερή!!
 
 
 
 
 
Πηγή startv.gr
 
 
LINA!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου